“La I Entrega de Premios Dardo 2008 se abre paso entre un gran elenco de Premios de reconocido prestigio en el mundo de la literatura, y con él reconoce los valores que cada blogger muestra cada día en su empeño por transmitir valores culturales, éticos, literarios, personales, etc.., que en suma, demuestra su creatividad a través su pensamiento vivo que está y permanece, innato entre sus letras, entre sus palabras rotas”. ”. Mas información en: http://albertozambade.blogspot.com/
Tot i que, segons he anat llegint, el costum és d’atorgar-lo a cinc blocaires més, el creador d’aquest premi preveu concedir-lo a un mínim de 15 blogs més!.
Ruskis i carrasclest perquè la poesia d’autors, altres escrits, les recomacions, la música i les imatges del seu blog mereixen aquest premi.
Moltes felicitats a tots els premiats! Us ho mereixeu!
I tal com diu el creador d’aquest premi a la seva web “A todos los ganadores, disfruten del mismo, y valoren igualmente a sus 5 - 15 blogger que son tan especiales para ustedes.”
Visiteu a la persona que em va premiar: María Jesús en el seu blog de somni: ZONA ILUMINADA
Núria Aupí Empordanesa de naixement i de cor... Visitar el seu blog és un plaer per els sentits i un tresor per el coneixament.
¿Te quedas a cenar? Perquè la boca s´em fa aigüa cada vegada que el visito...
Jordi Casado, per una mirada diferent a la vida, per la seva SAVIESA ORIENTAL.
MAXI Per fer del sindicalisme de la UGT el seu estil de vida, i per treballar pels treballadors a tot hora!!!
Karim Sabni Militant pel canvi a un mon millor !
Pel seu treball incansable en la justicia social i cultural i la orientació de les persones, per els pensaments i coneixaments que ens mostra, i per ser tal com és!!!
Aquests 5 blogs, personalment els vul premiar ja que sincerament i de tot cor, crec que mereixen el meu reconeixament, per diverses virtuds.
Hi han d´altres blogs que m´estimo i que visito sovint i també mareixerien aquest Dardo 2008
Em plauria molt que sigueu tant amables, de premiar ara vosaltres els que segons el vostra criteri, mereixen també, el vostra reconeixament.







